Tuesday 10 March 2015

Hari Anugerah Kecemerlangan dan Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-20

Tarikh: 5 Mac 2015 (Khamis)
Masa: 3.00 petang hingga 6.00 petang
Tempat: Dewan Seri Pendeta

Hari Anugerah Kecemerlangan dan Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-20 merupakan wadah untuk meraikan kecemerlangan anak-anak didik SMKPZ dan juga medan bertemu pihak sekolah dan para penjaga untuk membincangkan usaha-usaha yang boleh dilakukan untuk memajukan sekolah.
Pada tahun ini antara tetamu kehormat yang dijemput adalah Yang Berhormat Dato' Haji Abu Ubaidah bin Dato' Haji Redza, Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Sembilan merangkap ADUN Ampangan serta Yang Berbahagia Dato’ Hajah Kalsom binti Khalid Pengarah Pendidikan Negeri Sembilan.
Walaubagaimanapun, kedua-dua tetamu kehormat tidak dapat hadir atas sebab-sebab tertentu dan menghantar wakil pada hari kejadian.
Pada tahun ini saya tidak menjadi AJK Persiapan Tempat (tahun lepas pergi Nilai 3 beli kain skirting dengan Cikgu Eiwan) tetapi menjadi AJK Buku Program untuk majlis ini.
Untuk Pentaksiran Tingkatan Tiga, penerima anugerah utama ialah Muhammad Nur Firdaus bin Mustaza dengan gred 9A, 1B manakala untuk Sijil Pelajaran Malaysia, penerima anugerah utama ialah Muhammad Amru bin Nazri dan Syazanani Shahira binti Syahrul Nizam dengan gred 7A.
Bagi Anugerah Penerima Anugerah Mesra Pelajar, Mesra Ibu Bapa, Mesra Guru, sejumlah 56 orang pelajar yang memperoleh mata merit 150 dan ke atas telah menerima sijil dan hadiah masing.

Saksikan rakaman kamera telefon Nokia C3 saya.

 Bunting di pentas.

 Cikgu Sa'adiah (kiri) dan Cikgu Wan Azlima bertugas di kaunter pendaftaran.

 Tarian Selamat Datang.

 Tarian Selamat Datang.

 Huuu ramainya hadirin, penuh satu dewan.

 Cikgu Siti Khairanah (tengah) bertugas mengedarkan roti dan air mineral.

 Ustaz Nor Sharulazemi sedang membacakan doa.

No comments:

Post a Comment