Sunday 4 November 2012

Jamuan Akhir Tahun dan Perpisahan Guru Praktikal dan Pelajar PPKI SMK Pendeta Za'ba

Tarikh: 17 Oktober 2012 (Rabu)
Masa: Sepanjang waktu persekolahan
Tempat: Blok PPKI SMK Pendeta Za'aba

Setelah setahun berpenat-lelah maka penghujung persekolahan kian tiba. Guru-guru praktikal daripada UPSI juga bakal menamatkan latihan pengajaran. Dengan itu pihak kami telah mengadakan satu jamuan. Warga PPKI telah bergotong-royong memasak nasi goreng cina, barbeque sosej, daging ayam dan daging kambing. Majlis ini turut meraikan 'persaraan' beberapa pelajar yang telah cukup had umur persekolahannya iaitu 19 tahun (Agaknya kalau tak ada had umur persaraan adakah mereka akan bersekolah sepanjang hayat di sini?).
Kepada Cikgu Muhaimin, Cikgu Adib dan  Cikgu Haleem terima kasih daripada kami. Sehingga saat blog ini ditulis masih ada murid yang bersedih cikgu-cikgu meninggalkan kami.
 Gambar: Cikgu Siti Norli (kiri) dan Cikgu Wan Azlima memastikan ayam-ayam tidak hangus. Kukus, gril, panggang, kukus, gril, panggang, kukus... ehhh itu Master Chef.
 Gambar: Cikgu Norizan menerima cenderahati daripada Cikgu Muhaimin. Cikgu Muhaimin merupakan guru yang dibimbing oleh Cikgu Norizan. Bagi Nur Zatil Idayu (kanan sekali) ini merupakan tahun akhir dia bersekolah.

No comments:

Post a Comment